Gids

Hoe actiever elke dag, zonder te gaan naar de sportschool

Recente studies tonen aan dat inactief bijna net zo gevaarlijk zijn als roken-en we leven in een sedentaire wereld. Maar als je gewoon niet graag naar de sportschool, wat kunt u doen om actief te zijn? Als je ziek van het horen van de gebruikelijke bent ideeën-neem de trap in plaats van een lift, parkeren ver weg, gebruik maken van een fiets rond uw buurt in plaats van een auto-je hebt op de juiste plaats te krijgen.

Hoewel al deze zijn allemaal prima suggesties, we meer dan een paar extra stappen nodig. Maak ruimte voor activiteit in uw dagelijks leven met deze vijf eenvoudige ideeën-je zult Zorg goed voor je lichaam, beweeg meer en voel me geweldig.

Oefening Terwijl doen van huishoudelijke taken

Klusjes rondom het huis is een perfecte gelegenheid om lichamelijke activiteit te nemen in uw dag. Niet alleen bent u opstaan de hele tijd-of kan zijn, maar er zijn vele manieren om de branden te verhogen, terwijl het vouwen van je ondergoed en het vegen van uw keuken. Hier zijn een paar ideeën:

Doe kalf werpt terwijl de was opvouwen.

Doe het lopen lunges te krijgen van het ene deel van het huis naar het andere.

Doe vijf kraakpanden voor elke 3 minuten van dweilen.

Doe push-ups op de zijkant van het bad in tussen scrubs.

Het beste deel, kunt u uw favoriete muziek crank terwijl je toch bezig bent! Wilt u een volledige training te doen, maar hebben geen apparatuur of lidmaatschap van de sportschool, geven dit at-home training een keer te proberen, die alle items die u kunt vinden in uw huis gebruikt.

Bespeel een instrument

Er zijn vele manieren om actief te blijven zonder te doen traditionele oefeningen. Het spelen van de viool voor een uur, bijvoorbeeld, verbrandt ongeveer evenveel calorieën als rond te lopen een spoor in een matig tempo voor een uur, aldus NerdFitness. National Geographic meldt ook dat muziek en het spelen van een instrument heeft een anti-aging cognitieve voordelen voor de hersenen.

Zoek een activiteit die je liefde (en vrienden die het ook houden)

De beste manier om meer actieve elke dag is om iets wat je liefde-als je geniet van wat je doet, voelt het niet als een karwei te vinden, en heb je meer kans om regelmatig te doen. Neem dat een stap verder en vrienden die houden van die activiteit te vinden. Binnenkort uw “manier om gezond te blijven” verandert in een ontspannen ritueel dat u geniet met vrienden. Denk ’s ochtends wandelingen, weekend wandelingen of’ s avonds fietstochten.

Om een activiteit die je liefde te vinden, kies een paar om te proberen en dan voeg ze toe aan uw agenda gedurende de komende een of twee maanden. Proberen:

wandelen

Danslessen

kajakken

snelwandelen

Yoga

Online fitnesslessen

Voeg korte uitbarstingen van activiteit in uw dag

U hoeft niet tot 20 minuten te besteden aan een loopband om je stofwisseling rev en gezond te blijven. In feite, Tina Paymaster, met MindBodyGreen.com, suggereert dat je “een pauze nemen elk uur of twee en doe een set van push-ups, crunches, squats of traplopen voor een paar minuten om uw stofwisseling revved opnieuw.”

U kunt de Pomodoro time management methode te gebruiken om te helpen met dit. Het idee is simpel: Wees actief gedurende 10 minuten eenmaal per uur. Deze regelmatige activiteit gedurende de dag verhoogt ook de productiviteit, zodat u uit te blinken in je werk ook.

Beter nog, voeg kleine actieve bewegingen om uw dagelijkse werk taken: “Vaak terwijl ik wacht op de kopieermachine of de magnetron Ik zal een paar kleine oefeningen zoals kalf-raises, squats of lunges doen. Als ik kan knijpen in een aantal hier en daar tijdens de werkdag, het is gewoon betekent dat ik minder te proppen in later.”

Hier krijg je een massage

Actief bezig zijn betekent ook dat je lichaam het herstel tijd en aandacht die het nodig heeft. Er zijn weinig dingen beter dan een massage aan uw lichaam de liefde die het nodig heeft. Het opzetten van een maandelijks, wekelijks of tweewekelijks afspraak en direct de therapeut om het even welk gebied dat is pijnlijk of overwerkt. Waardoor dit een regelmatige beoefening zal toestaan presteren en zich beter voelt als je lichamelijk actief bent, zodat u lenig en flexibel blijven. Massage heeft ook het extra voordeel van het helpen je beter slapen en het verminderen van stress.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s