Remedie

Hoe te eten als een voetballer

Professionele voetballers blijven leun en passen niet alleen dankzij hun trainingen, maar ook hun diëten. Of je nu in een lokale competitie of in het kampioenschap speelt, wat je eet is even belangrijk als wanneer je het eet. Lees verder om onze maaltijdplannen, recepten en snack ideeën te ontdekken voor iedereen die het mooie spel geniet.

Ontbijt

Koolhydraten zijn de sleutel voor de eerste maaltijd van de dag, omdat ze je de energie geven die je nodig hebt om de hele dag te spelen. Zorg ervoor dat jouw ontbijt ook vet en eiwit bevat, de vitaminen die ze bevatten zullen ervoor zorgen dat jouw lichaam op zijn optimale niveau optreedt. Uitstekende ontbijtideeën omvatten oornagse haver met pindakaas, eiwitpannenkoeken, zoete aardappelpatties met eieren.

brooke-lark-289769

Lunch

Gebruik je middagete als een manier om ervoor te zorgen dat je al jouw vetzuren krijgt. Ze zijn belangrijk voor de hersenfunctie, dus essentieel als je op het veld scherp wilt blijven. Lunch moet een ander excuus zijn om weer in de koolhydraten te komen, voetballers branden energie snel, zodat het belangrijk is om de hele dag door te tanken. Lekkere lunchideeën omvatten: Zalm en Nieuwe Aardappelsalade, Gegrilde Kip Met Zoete Aardappelmos En Asperges, Roer Gebakken Tempeh Met Bruine Rijst.

appetite-banana-calories-catering-161481

Avondeten

Als de dag klaar is, kies voor een diner dat specerijen bevat. Ze hebben weinig calorieën en zijn anti-inflammatoire, zodat ze je lichaam snel kunnen repareren. Heerlijke dinerideeën omvatten: Cayenne Kippenborsten Met Quinoa, Geroosterde Kalkoen Met Paprika Zoete Aardappelwiggen, Chili Tofu Met Bruine Rijst En Gemengde Groenten.

Pre-match

Hydratering is belangrijk voor een groot spel, dus een isotonische sportdrank moet je go-to zijn. Ze stoppen niet alleen jouw dorst, maar ze geven je ook een energieverbetering en zorgen voor al het mineraal dat je in de warmtegevallen kunt verliezen. Wat je eet voordat een wedstrijd verschilt, hangt af van wanneer de wedstrijd is. Tijdens de lunch-kick offs zal een groot laat ontbijt nodig zijn tijdens het spelen onder de lichten voor een avond match betekent dat je een andere aanpak moet nemen. We raden aan om snoepjes op zoete aardappelbruine brownies voor het spel aan te bevelen, ze geven je een krachtige zoete energieverbetering.

Na de wedstrijd

coffee

Als het spel klaar is, wil je zo snel mogelijk voedingsstoffen terug in je lichaam krijgen, om te stoppen met het voeden op zichzelf om te repareren. Eenvoudige suikers zijn ideaal in deze situatie, omdat ze jouw lichaam stoppen om zijn eigen spier te ontdoen. Chocolademelk wordt beschouwd als een favoriet bij vele voetballers als ze het veld verlaten, maar als je een volle maaltijd wilt, probeer dan iets hoog eiwit als een steak in plaats daarvan.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s